:: Moeciu de Jos - Cheile Gradistei

Titlu*:Moeciu de Jos - Cheile Gradistei
Autor:*:mihaizzz
Poza:FILE0017 - Copie.jpg
Articol*:Bine v-am regasit !

Weekend-ul trecut am reusit sa ne relaxam intr-un cadru minunat: la Moeciu de Jos, mai exact in complexul Cheile Gradistei, unde am uitat efectiv de grijile zilei de maine .
Este un complex turistic compus din doua locatii asemanatoare, una foarte aproape de Moeciu de Jos, la o altitudine mai mica, iar cealalta pe varful muntelui; noi am ales varianta mai joasa ca inaltime!
Fiecare locatie este compusa din mai multe hoteluri si vile curate si elegante, fiecare dintre ele avand un farmec aparte.
Totul a fost extraordinar incepand de la cazare si masa pana la imaginile muntelui; de aceea va recomand cu placere sa vizitati acest loc ; iar incepand din acest an imi voi face timp sa va prezint cu lux de amanunte locuri unde va puteti caza si petrece momente de relaxare in cele mai bune conditii, bineintele in special montane si desigur, toate de pe plaiurile romanesti.
Ceea ce mi s-a parut foarte interesant aici, este faptul ca iti poti lasa copilul linistit la locul de joaca sau pe terenul de fotbal, fara grijile normale legate de traficul auto; intrega locatie fiind de genul celor cu circuit inchis.
Preturile sunt oarecum peste nivelul mediu, dar va garantez ca serviciile sint pe masura si sigur veti petrece un weekend sau o vacanta la nivelul celor de afara; exista de asemenea o piscina acoperita, sala de cinema 7D, se pot inchiria ATV-uri si biciclete.
Mai departe va voi prezenta cateva imagini din ambele locatii: http://mihaizzz.blogspot.com/2011/04/moeciu-cheile-gradistei.html

numai bine.



Powered by EmailMeForm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu