Cand am primit cuvintele tale

“Când am primit cuvintele Tale, le-am înghiţit” (leremia 15:16)
O femeie a cumpărat un papagal, l-a dus acasă şi apoi în ziua următoare l-a adus înapoi la magazinul de animale de casă. “Această pasăre nu vorbeşte”, i-a spus ea proprietarului. “Are oglindă?” a întrebat-o proprietarul. “Papagalii adoră oglinzile. Se privesc în ele şi încep o conversație“. Aşa că femeia a cumpărat o oglindă. A doua zi s-a întors la magazin. Pasărea, tot nu vor¬bea. “Ce ziceţi de o scăriţă? Papagalii adoră să urce şi să coboare pe o scăriţă. Un papagal feri¬cit probabil va vorbi”. Femeia a cumpărat scara. Ca de obicei, a doua zi a returnato; pasărea tot nu vorbea. “Papagalul dumneavoastră are leagăn? Dacă nu are, asta e problema. Se va relaxa şi va vorbi fără oprire”. Femeia a cumpărat un leagăn plină de reticenţă şi a plecat. Când a păşit în magazin în ziua următoare, aspectul ei era schimbat. “A murit papagalul”, a spus ea. Proprietarul magazinului a rămas şocat. “Imi pare foarte rău. Spuneţi-mi, a scos vreodată vreun cuvânt?” a întrebat el. “Da, chiar înainte de a muri” a răspuns femeia. “A spus: la magazin nu se vinde mân¬care?”

Morala acestei povestiri este următoarea: poţi să-ţi petreci viaţa în faţa oglinzii, concentrându-ţi atenţia pe aparenţă; sau pe scări, preocupându-te de o carieră de succes; pe leagăne, trăind pentru distracţie – şi poţi muri spiritual. Maica Tereza a spus că cele mai dificile cazuri cu care s-a confruntat în Calcuta au fost a celor care şi-au pierdut complet apetitut sau care erau atât de sătui încât nu se mai puteau hrăni sau nu mai puteau digera mâncarea. Vei muri spiri¬tual dacă nu te hrăneşti cu Cuvântul lui Dumnezeu în fiecare zi! Ieremia a spus: “Când am pri¬mit cuvintele Tale, le-am înghiţit; cuvintele Tale au fost bucuria şi veselia inimii mele”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu