Bancuri....


Un pitic intra intr-un bar si striga vreau si eu un suc! Sare el ce sare... dar tot nu vede dupa tejghea si tot striga vreau si eu un suc, vreau si eu un suc! Se enerveaza si se duce dupa tejghea. Acolo vede alt pitic sarind si strigand: cola sau fanta, cola sau fanta?




Petrisor vine de la scoala si anunta:
- Tata am luat nota 4 la matematica!
Esti pedepsit o saptamana! se infurie tatal.
A doua zi :
- Am luat nota 4 la romana!
- Esti pedepsit inca o saptamana, spuse tatal.
A treia zi :
- Am luat nota 10 la muzica !
- Ai inca doua saptamani de pedeapsa!
- Dar de ce, ca am luat 10 ?
- Da ! Dupa ce ca nu inveti, iti mai arde si de cantat !



Dumnezeu vorbea cu Adam:

D:Adam ce-ati facut azi ?
A:Am mancat niste fructe.
D:Ati mancat si fructul interzis?
A:Da.
D:Si ce-ati facut dup-aia?
A:Eu cu Eva am facut dragoste toata dupamiaza.
D:Si unde e ea acum ?
A:La rau, se spala.
D:O, nu... Acum toti pestii or sa miroasa asa !



Doi soti iau o cina romantica, si decid sa se culce mai devreme. Sotul sta in pat, iar sotia e la baie si se spala pe dinti. Sotul ii spune sotiei:
- Unde-i scumpa mea frumoasa sotie? Sunt singurel aici in dormitor….
Sotia iese din baie si, in drum spre pat, se impiedica de covor si pica cu fata de podea. Sotul ingrijorat:
- Sper ca iepurasu’ mic nu s-a lovit la nasucul frumusel si delicat?!
Sotia il asigura ca nu are nimic, se urca in pat si cei doi au parte de o partida pasionala de sex. Dupa ce totul se termina, sotia se ridica sa mearga la baie si se impiedica de acelasi covor, picand la fel, cu fatza de podea. La care sotul:
- Vaca grasa si neindemanatica!


Societatea din ziua de azi:

Cel sarac munceste
Cel bogat il exploateaza
Militarul ii apara pe amandoi
Contribuabilul plateste pentru toti trei
Vagabondul se odihneste pentru toti patru
Betivul bea pentru toti cinci
Bancherul ii excrocheaza pe toti sase
Avocatul ii insala pe toti sapte
Doctorul ii omoara pe toti opt
Cioclul ii ingroapa pe toti noua
Politicianul traieste de pe urma tuturor celor zece...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu