Beto&Vlad-Fa' Pe Nebuna

O noua melodie de-a mea. Sper sa va placa

Click Pentru a asculta melodia

LaEtajRecords. 2011. Masterizare: BeTo, Inregistrari: Vlad
Text: Beto. Editare video: Beto
Strofa 1: BeTo
Zambesc mereu cand te privesc
Sper sa nu platesc pentru ca te iubesc
Imi amintesc cand ne-am intalnit
ca zeii plangeau sus in paradis
Stropi de ploaie cadeau, stele s-au aprins
Ingerii aplaudau, luminile s-au stins
Era intuneric afara si ochii straluceau
Si aveam fiori cand mainile tale ma atingeau
Sa te descriu nu mi-ar ajunge o carte
E de ajuns sa spun ca esti frumoasa, ai parte
De ENIGMA care zace in tine
Vroiam sa te sarut dar mi-ai zis ca poate maine
E bine sper sa nu te pierd, te astept
In fiecare seara la geamul tau, sa ne plimbam
Te respect pentru felul tau de-a fi
Haide in fiecare zi eu te astept sa vi
Refren2x: Beto
Ai fost si esti lumina din viata mea
Hai danseaza, zambeste si fa' pe nebuna
Multi iti zic ca iti aduc soarele si luna
Eu nu iti zic nimic, dar iti cant intruna

Strofa 2: Beto
Si iti cant si te incant, te fac sa plangi
Lasa fat-o ca o sa te duc unde vrei sa ajungi
O sa ajungi la apogeu, eu n-am nevoie de nimic
Decat de tine, iti promit, voi fi aici
N-am unde sa plec si chiar daca as avea
Am sa ma intorc inapoi la fetita mea
Candva cu totii visam la o alba ca zapada
Baaaa cred ca m-am indragostit de fata asta
Si de data aceasta simt ceva ce imi lumineaza
Of ce imi lumineaza mintea, ea e de vina
CA IN viata m-a facut sa pasesc pe apa
Ma scol cu gandul la ea de dimineata
Si daca eu sunt bestia tu esti bestiala
Lasa-ma sa iti cant, nu ma baga in seama
Iti multumesc ca ma accepti asa cum sunt
Iti culeg cea mai frumoasa floare de pe pamant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu