Widget Facebook pentru blogger / blogspot

Au trecut saptamani intregi de cand am promis ca am sa va dau codul pe care l-am folosit la afisarea widgetului Facebook din laterala blogului. Dupa ce pagina este derulata in jos, widgetul ramane in imagine, astfel cei care vor sa dea like, vor avea la indemana in permanenta butonul like. Vedeti exemplu functional in sidebar

Instalarea este simpla: trebuie sa copiati doua coduri, unul in template, in sectiounea head, iar celalat cod in sidebar, la "Adaugati un obiect gadget" ,-> "HTML/JavaScript" . Daca nu stiti ceva, intrebati prin comentariu.

Copiaza codul de mai jos in "Sablon (Template)" - "Editati HTML (Edit template)" - "Accesati (Proceed)"  . Cautati  <head>.  Inlocuiti <head> cu codul de mai jos, dupa care salvati sablonul :



Dupa aceea adaugati codul de mai jos acolo unde vreti sa apara widgetul Facebook:
Inlocuieste "ADAUGA CODUL FAEBOOK AICI" cu codul facebook generat pe Facebook. Succes!

2 comentarii:

  1. merci de informatie,mi-am facut un blog si abia dezleg tainele blogaritului ,ma pierd in butoane,coduri,sabloane !
    chiar sunt utile informatiile ,asa ca sper sa ma descurc ,daca nu ..revin cu intrebari !
    sa aveti o zi buna!
    (Ana)

    RăspundețiȘtergere