Mai exista " POLITICA " in Romania ?

Am reusit performanta sa distrugem pana si conceptul de POLITICA

Din cate am invatat, politica tine cont de dispute pe marginea opiniilor politice, ele fiind structurate in functie de doctrine, orientari (stanga, dreapta sau derivate) si totodata pe promovarea anumitor valori.
Am reusit performanta sa distrugem pana si conceptul de politica, astazi in dispitele dintre opozanti nu se mai tine cont de ceea ce am argumentat mai sus.
Personal nu fac politica (cu toate ca imi doresc), ci am luat atitudine fata de un stat care se doreste a fi de drept, european, unde drepturile omului sunt respectate. Dar, constat pe proprie piele, ca acest stat nu respecta regulile fundamentale ale unuia de drept, as putea da nenumarate exemple, dar mai are rost ….. aici nu discutam despre POLITICA, ci despre REALITATI!
Politica, incet …incet, nu mai exista, ai ia locul, momment……….
Cand fac o remarca catre acest STAT, dar numai putin:
Cine reprezinta STATUL???
Oare nu ……. dupa cum spunea astazi o buna prietena si citez:
“El saracu inca mai viseaza la tanti Nutzi, mai spera… sa-i mai “frece un nes
Vorba lui Florin Calinescu intr-una din emisiunile alea ale lui de pe vremuri de la PRO TV:
“Nutzishor, freaca-mi un nes”.
Oare cate nesuri o sa mai frece Nut…zishor? Ooops, am uitat: cenzura!
Ne cenzureaza ala…i se zice cica Chioru’ – The Big Bad Wolf din povestea cu Scufitza Roshie – “The Little Red Riding Hooooooood”! Acuma stim cine e Lupu’, da’ nu stim cine e Scufitza.
Continuarea!
http://stareanatiunii.com/
http://odorica-dariaion.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu