Romania si poporul roman sub imperiul judecatii tiganesti.

Foto : Ares Zeul Razboiului la greci. Vedeti ce viteji sint si acum grecii si ce salarii au? Noi nu visam asa salarii nici peste 20 de ani.

..............................................
Bulibasa al tarii  arunca vorbele  de parca am fi sclavii lui, intre  2 scuipati printre dinti, intre  aburii alcoolului, dintre 2 beti.
Functia nu mai reprezinta onorabilitate. Este ca la un chiolhan cu betie crincena si femei usoare.Ei puternicii zilei ,carora noi le-am dat puterea joaca pe mese, arunca cu banii nostrii si noi  cei de jos  adunam in genunchi pe sub  masa firimiturile si  sintem inca foarte fericiti si pentru atit.
Asa am in viziunea mea situatia de necrezut, cu ceea ce se intimpla in tara cu noi un intreg popor ,adus in pragul indobitocirii de unii  care, sint dobitoci cu adevarat. Orice fibra a naturii, orice  privire, orice vorba aruncata cu frica in vint, pare  a reprezenta dobitocia insasi, in esenta pura. M-am dus la piata si am luat un kg. de ceapa de la aceeasi  femeie dar, cind am spus  ca ne omoara  nenorocitii a amutit total, nici la plecare nu mi-a raspuns la  buna ziua. Pina atunci vorbea  vesela insa..... a amutit de tot.
Acestia sintem si o sa ajungem si mai rau.Contrabalansarea ticalosilor de la putere cine sint? Un clovn si un efeminat(sefii opozitiei).
Eu credeam ca tara va progresa, nu  se va intoarce in comuna primitiva.
Parca seva vietii noastre s-a scurs si noi un intreg popor nu mai avem nici un pic de vlaga. Sintem vraguiti cu totii prematur. Sintem un popor bolnav de nervi Sintem un popor stresat. 
Sintem neputinciosi, sintem parca niste caricaturi, care mergem pe strada si facem totul robotizat, de parca nu mai stim cine sintem  si ce vrem de la viata.
Lasam totul la voia intimplarii, la voia calailor care ne conduc.
Asta au vrut de la noi sa fim ca, o gelatina scirboasa si urit duhnitoare din lipsa de  bani, din cauza bolilor, etc...
Cu cit sintem noi o masa mai amorfa cu atit sint ei mai veseli si arunca cu bani in stinga si in dreapta. Dar nu este totul pierdut. Curaj ne mai trebuie.
Sa ne gindim la inaintasii nostrii,  din toate timpurile care la vremea lor au murit cu sufletul impacat ca tara va merge  mai bine si noi urmasii lor vom fi mai fericiti.
Dar noi ce am facut ? Ne imbatam cu apa rece sau cu minciunile de la tv. sau cu filmulete  xxx cele care lasa sa facem ceea ce nu avem curajul in viata. Si daca ... asa se ajunge la violuri
In viata asta de acum dusa de noi, s-au ridicat la rang de domni toate dejectiile societatii noastre. Numai analfabetii, hotii, betivii, criminalii, prostituatele au catare si ascultare din zi pina in noapte pe toate ecranele televiziuinilor. Si noi ce sa zicem, s-a intors soarta noastra cu susul in jos?
Sintem 20 de milioane de romani ce facem?  Facem de ris  inaintasii nostrii care pentru libertate au luptat. Si noi, facem c.... pe ea, de dragul unui singur.....
Va transmit din trecut lacrimile generatiilor de luptatorilor ( pe care le-am vazut unii fiind chiar unchii mei) care voiau doar atit, sa fim  liberi si regretau ca Romania a terminat razboiul ca tara invinsa. Ginditi-va numai la ei si indurati-va de suferinta lor si faceti ceva, o mica tresarire de constiinta si poate, poate , vom scapa  de  calaii nostrii.Sa facem ca sacrificiul lor si al tinerilor de la revolutie sa nu fi fost in zadar. Sa nu ne lasam  indobitociti de clanurile de tigani, betivi, curve si alte oratanii care s-au cocotat in capul nostru prea repede plecat. Curaj ! Eu sint linga voi  si am sa fac ce am sa pot, cu toate puterile mele.Viata mea este spre  apus dar, voi aveti  toata viata inainte si sinteti raspunzatori si de vietile urmasilor  vostrii. Simt ca fara lupta nu putem da hidra din spatele nostru, pe care tot noi ne-am pus-o si a supt singele nostru incit s-a umflat si ne  mina cu biciul fara mila, pina la epuizarea noastra fizica si psihica.De ce sa traiti ca o cioara 200 de ani si nu ca un vultur 40 de ani ?
Curaj !!! V-am spus ca puteti pune aici(http://singurafelina2.blogspot.com), orice articol vreti. Vedeti e fara publicitate? Nu este pentru cistig.Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu