Dedicatie pentru mama ( din partea unui pusti de 9 ani )

Nepotelul meu, Dimitri, este un pustiulica tare inteligent si comic. Se crede adolescent ( chiar daca are numai 9 ani ) fapt pentru care, a renuntat la desene animate si la tot ce inseamna "copilaresc" in opinia lui.
Nici in ziua de 8 martie nu s-a putut sa nu se faca remarcat si astfel a devenit o mica vedeta a scolii. Cum s-a facut remarcat? Prin doua versuri, compuse de el, pentru ziuma mamei.
Iaca ce zice fratele meu, tatal lui Dimitri:

"Cum reactionezi cand fiul tau (clasa a III-a) devine “vedeta” scolii, in urma a doua versuri scrise de el, dedicate mamei??????????  Cand mergi seara la clubul de fitness si spa, iar mame ale colegilor de scoala te felicita pentru ca ai un copil haios, cand profesoara de educatie fizica (care preda ore de spinning la club) iti spune ca cel mic va va face azi o surpriza !?!?
Ne dumirim pana la urma, cand citim felicitarea facuta si scrisa de manuta lui:
Mamei, de 8 Martie
 Mama mea-i foarte frumoasa
De aceea a luat-o tata acasa……”
Desi mie imi suna a manea (nu ascult acest gen, dar nici nu ii condamn pe cei care asculta), se pare ca cele 2 versuri au prins foarte bine, iar responsabilul de comunicare din scoala l-a citat in editia electronica a ziarului scolii – de unde si reactiile din mediul scolar…….."
 V-am atasat si o poza, sa va puteti face o parere. Cititi versurile si uitati-va la fotografie. Cum e? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu