Leapşă scurtă

Pentru că e sâmbăta (matinală pentru mine) şi pentru că sunt singur acasă şi Max stă la picioarele mele şi cana verde cu cafea aburindă la nasul meu, m-am gândit să postez o leapşă scurtă de tot, mai aflăm câte ceva unul despre celălalt sau măcar eu despre voi. 
Intriga este una deja ultra super mega folosită şi spune cam aşa: Trebuie să mergi să locuieşti 5 ani pe o insulă pustie şi trebuie să alegi:
1) o carte
2) un film
3) un album muzical
4) un blog personal pe care să poţi urmări doar posturile personale fără iutuburi sau triluliluri sau orice alte filmuleţe şi melodii.

Încep eu şi spun aşa:
1) Crimă şi Pedeapsă de Dostoiveski
2) Forrest Gump de Robert Zemeckis, cu Tom Hanks
3) S&M Symphony and Metallica
4) Blogul lui Dono www.dono.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu