:: Google is dumb (help please!)

Titlu: Google is dumb (help please!)
Autor:: Echelon
Articol: Am primit zilele astea o scrisoare de la Nea' Gogule ce continea un cupon in valoare de 280 Ron (virtuali) meniti investitiei in AdWords. Toate bune si frumoase, mi-au trimis codul, am urmat pasii indeaproape doar ca... nu am unde introduce codul, am gugalit 20 minute si nimic. Am gasit la rubrica help cum ca ar trebui introdus intr-un chenar "Promotional" peste care, din pacate nu am dat.

Putin ajutor va rog !:)
--
Visitor Ip: 89.136.22.168

5 comentarii:

  1. Echelon,chiar acum am revenit acasa,am fost sa ridic acel cupon de la Google,de la un prieten,pentru ca eu stau in chirie,si google trimite tot ce are de trimis la adresa amicului.Ma pun si eu sa verific,si am sa revin cu un comentariu.;)

    RăspundețiȘtergere
  2. E musai sa intri pe adresa de Romania pentru AdWords si anume http://AdWords.google.ro
    Si urmezi pasi exact cum scrie pe plic, doar ca esti obligat musai sa introduci datele uni CARD valid, chiar daca ai un cod promotional, si undeva in partea de jos a paginii unde trebuie sa bagi datele despre card iti aprare un link cu PROMOTIONAL CODE... eu am reusit acum o ora ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,mersi Catalin;)eu inca nu am apucat sa verific:)

    RăspundețiȘtergere
  4. placerea de partea mea, ma bucur ca ti-am fost de ajutor ;)

    RăspundețiȘtergere