Probabil nimeni nu o sa citeasca asta,rusine!

Am inceput un nou an si politicienii promit si promit.Apropo...si-au marit lefurile.Probabil toti ati auzit de asta nu?
Nu avem bani pentru spitale,nu avem bani pentru pensii,nu avem bani pentru a face o f****a de infrastructura in tara nimanui unde toti scot pr gura vorbe goale zicand ca sunt mari luptatori impotriva politicienilor,se cred inteligenti,dar inteligenta nu se masoara in cuvinte,se masoara in fapte.Voi ce aveti de gand pentru 2010?O sa stati in casele voastre,cu stomacul lipit de sira spinarii.Alimentele se scumpesc...ei isi maresc salariile,benzina se scumpeste,ei isi maresc salariile,totul se scumpeste noi murim de foame.ROMANI cat mai indurati,de ce va e frica?De ce nu intelegeti ca protestul este adecvat democratiei,care apropo,in tara asta nu exista.Poate unii dinrte voi sunteti trecuti de 50 -60de ani si ziceti:"oricum nu mai conteaza,in cativa ani o sa ne ducem".PROST!De ce?Pentru ca probabil aveti copii,care vor trai ca sclavi moderni.Stiti pe ce se bazeaza sclavia moderna?Pe indatorare...nu ai bani te duci te imprumuti si vei munci poate chiar la doua locuri de munca pentru a plati datoria.Nu lasati sa se intample asta si oriunde ati fi,fie intr-un oras mare,fie intr-un mic sat,iesiti si protestati,daca este ceva nedrept iesiti in fata si spuneti tare si toti ne vom alatura voua.Fac parte din noua generatie de romani si m-am saturat sa vad cum pensionarii traiesc pe 3 milioane,renunta la mancare pentru asi cumpara pastile.M-am saturat sa primim o educatie superficiala.M-am saturat sa moara lumea in spitale pentru ca nu exista echipamentele necesare.M-AM SATURAT!
Am organizat o noua si mica comunitate.Se numeste ROmaniacii.Sper sa fim cunoscuti in toata tara si cand s-a pus capac sa iesim in strada,nu sa ne impuscam,dar sa strigam atat de tare incat sa le fie frica sa mai iasa pe strazi.Cum un mare analist a spus:"Unu popor nu trebuie sa se teama de guvern ci guvernul sa se teama de popor".Voua de ce va este frica?Va este frica de a trai mai bine?Va este frica sa va permiteti o casa sau macar o masina,sau sa nu mai duceti grija zilei de maine?Daca toti tacem,ceilalti or sa treaca peste noi,or sa-si bata joc de noi pentru ca lor nu le pasa.Nu stiu cum dar nu va uitati in trecut la ce au facut timp de 20 de ani,ii alegeti,ii lasati in pace.De fiecare data cand va promit ceva uitati ca au mai facut-o si ca nu s-au tinut de promisiune si ii credeti salvatorii.Salvatori din ce?Ei ne-au adus aici,sunt aceeasi oameni,e acelasi teatru ieftin.

Am sa las o poezie pe care sper ca o s-o intelegeti!

Decebal către popor

Viaţa asta-i bun pierdut
Când n-o trăieşti cum ai fi vrut!
Şi-acum ar vrea un neam călău
S-arunce jug în gâtul tău:
E rău destul că ne-am născut,
Mai vrem şi-al doilea rău?
Din zei de-am fi scoborâtori,
C-o moarte tot suntem datori!
Totuna e dac-ai murit
Flăcău ori moş îngârbovit;
Dar nu-i totuna leu să mori
Ori câine-nlănţuit.
Cei ce se luptă murmurând,
De s-ar lupta şi-n primul rând,
Ei tot atât de buni ne par
Ca orişicare laş fugar!
Murmurul, azi şi orişicând,
E plânset în zadar!
Iar a tăcea şi laşii ştiu!
Toţi morţii tac! Dar cine-i viu
Să râdă! Bunii râd şi cad!
Să râdem, dar, viteaz răsad,
Să fie-un hohotit şi-un chiu
Din ceruri până-n iad!
De-ar curge sângele pârău,
Nebiruit e braţul tău
Când morţii-n faţă nu tresari!
Şi însuţi ţie-un zeu îţi pari
Când râzi de ce se tem mai rău
Duşmanii tăi cei tari.
Ei sunt romani! Şi ce mai sunt?
Nu ei, ci de-ar veni Cel-sfânt,
Zamolxe, c-un întreg popor
De zei, i-am întreba: ce vor?
Şi nu le-am da nici lor pământ
Căci ei au cerul lor!
Şi-acum, bărbaţi, un fier şi-un scut!
E rău destul că ne-am născut:
Dar cui i-e frică de război
E liber de-a pleca napoi,
Iar cine-i vânzător vândut
Să iasă dintre noi!
                                                          Eu nu mai am nimic de spus!
                                                          Voi braţele jurând le-aţi pus
                                                           Pe scut! Puterea este-n voi
                                                          Şi-n zei! Dar vă gândiţi, eroi,
                                                           Că zeii sunt departe, sus,
                                                          Duşmanii lângă noi!

http://romaniacii.blogspot.com

Un comentariu:

  1. Chit ca ma impusca SPP-istii Chiorului, chit ca ma taie cu lama lingaii Piticului atomic, io-s in stare sa ies in strada si sa tip impotriva lor cat ma tin plamanii!!!

    RăspundețiȘtergere