Ganduri bune pentru tine romane!...la multi ani!

Nu pot sa nu intru azi pe blog, in aceasta frumoasa zi a noastra ,a noastra a romanilor de pretutindeni sa doresc din inima multa sanatate,sa fim mai buni si sa privim inainte cu incredere si cu credinta ,pentru ca asa drumul nostru va fi presarat cu impliniri..La multi ani romane ,oriunde ai fi!!!
Tot azi mai vreau sa va anunt ca de maine ma apuc din nou de radio,ma veti gasi de maine de la ora 18  la Radio Enigma Romania,accesand linck-ul acesta :
http://radioenigmaromania.nu-ip.ro/

Maine va fi ziua in care ma voi cunoaste cu ascultatorii,pe unii ii am de la vechiul radio unde am lucrat,dar voi avea parte si de  altii noi ,ca atare vreau sa stiu ce-si doresc ,ce asteptari au de la mine...cred ca urmatoarea tema a emisiunii ce va urma sa fie cred lunea viitoare va fi  - iubirea imposibila!
Iubire imposibila...suna din capul locului aiurea..."si totusi...iubirea" vorba lui Paunescu se intampla,se intampla sa te indragostesti de cineva cu toate ca stii din capul locului ca nu vei ajunge la un happy end!
Iubirea e cel mai frumos dar pe care D-zeu ni l-a lasat pe pamant,dar uite,ca uneori iubirea vine asa pe nepusa masa,cand te astepti mai putin si cand n-o invoci...vine,vine si n-ai cum sa spui NU inimii...sau daca iti reprimi  ce simti,subconstientul vegheaza si te ia la intrebari,te impinge de la spate ,iti da aripi prin fiecare discutie,intalnire pe care o ai cu cel/cea de care te simti atras/a...
As vrea sa va intreb daca ati cunoscut acest sentiment,daca ati simtit ca vi se deschide o usa asa dintr-o data ,o usa prin care patrunde multa lumina in sufletul tau,ai senzatia aceea de deja vu,cineva care te duce in raiul viselor tale,dar nu poti pleca mai departe,pentru ca e  ca in vis,o naluca,nu poti face pasi... pentru ca va despart atatea granite ...si,,iti vine  sa spui:"Doamne,nu ma parasi,nu-mi lua iubirea...!!"stii bine cat de nefericit/a erai inainte dar simti ca te nefericesti cu fiecare clipa care trece mergand mai departe..pentru ca da! este o nefericire sa te indragostesti de cineva si sa nu poti merge mai departe cu el/ea pe acelasi drum...chiar daca rezonezi perfect cu gandurile lui,cu nazuintele lui ,cu tot ce simti ca inseamna acea persoana....ii citesti gandurile,ti le citeste...iti vine sa spui cat de mult inseamna el /ea pentru tine dar nu poti face acest lucru, ti se pare ciudat sa hranesti o fantoma,cu cele mai frumoase ganduri ale tale,pentru ca ea nu poate fi numita altfel,ramane o  dulce iluzie si atat.
Tuturor ni se pare normala o relatie dintre un el si o ea in care el are cu ceva mai multi ani decat ea..ba chiar exista situatii in care barbatul este mult mai in varsta decat femeia...Marea majoritate insa gaseste absolut scandaloasa o relatie dintre o ea si un el in care ea are mai multi ani decat el...Voi ce parere aveti ?...Mie mi se pare doar o problema legata de mentalitati adanc inradacinate si totusi  ....
Ridica diferenta de varsta probleme reale, sau la mijloc sunt doar prejudecatile unei societati prea traditionaliste? Fiecare dintre noi cauta partenerul potrivit din cat mai multe puncte de vedere (afectiv, al comunicativitatii, sexual, social).
Uneori, atunci cand il intalnim, totul pare perfect, cu o exceptie: e mult mai in varsta sau mult prea tanar pentru noi...ce-i de facut?nu e vina nimanui ca timpul trece peste noi cu o viteza uimitoare,nu e de vina nimeni ca unii se nasc mai devreme si altii mai tarziu... si totusi...imaginatia noastra  atinge sublima poezie a iubirii.

Eu astept parerile voastre,poate unii ati trecut prin astfel de incercari,poate unii le stiti doar din auzite...pe mine si ascultatorii mei sunt sigura ca ne va interesa tot ce-mi veti scrie,iar  eu voi citi la radio fiecare gand al vostru...

8 comentarii:

  1. Bună Ziua ! ~ Doamnei TASHA !
    ~
    Eu sunt un ascultător FIDEL al Radio Enigma România !
    DoarATAT: nu sunt (căci NU pot fi !) tot timpul prezent !
    Vă rog să o salutaţi pe doamna Mariana Stratulat ... din partea mea ! Aceeaşi rugăminte ... "Un SALUT cordial" ... întregii REDACŢII, din care acum ... şi dvs. faceţi parte !
    ~
    Eu SPER: să IUBESC şi "dincolo" ... de moarte ! adică ACOLO unde ESTE VIAŢĂ REALĂ !!!
    Doar pentru "cei" ... răbdători în CREZ !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Revin pe FUGĂ ! M-a derutat ... intrarea acestui articol ... într-o succesiune de intrări, în partea superioară a Blogului !
    Am dat clik pe "adresă" ... NU v-am găsit, am revenit ... şi ABIA acum am văzut DATA postării acestui articol:

    Posted by tasha On 12/01/2010 04:56:00 PM

    Totuşi ... NU este "gafă" ! Lucrurile se mai schimbă ... în REAL !
    Doar "noi" ... cei din Virtual, deci ... trăitori în A~ Temporal, trebuie să fim ... un picuţ mai vigilenţi !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Referitor la prima parte a articolului, va spun ca astazi imi este rusine. Rusine de cei care ne-au adus in stare de saracie, de noi toti care nu facem nimic, de mine care m-am pierdut in tot felul de nimicuri.
    Nu am putut raspunde la mesajele de felicitare pentru ca mi-a fost rusine. Nu am putut pina la ora asta nici sa le multumesc c, si-au adus aminte de Romania.Asa cum a fost vremea afara ploioasa si cu cerul de plumb, asa a fost si in sufletul meu. Cum sa fim optimisti pe termen scurt, daca piticul nostru prim ministru ne-a adresat cuvintele lui Wilson Churchill, care a spus :"Nu va pot oferi decit singe, sudoare si lacrimi!". Dar era vorba de intrarea in razboi a Angliei. Noi cu cine intram in razboi? Ei alesii, cu propriul popor? Asa ca pentru mine, aceasta a fost o zi pesimista pe termen scurt si nu am simtit nici o emotie.
    In privinta celui de al 2-lea subiect, las pe ceilalti sa aprecieze si sa scrie concluziile.
    Sint torusi optimista pe termen lung (sau foarte lung?).
    Cu incredere in destinul poporului si tarii noastre,
    La Multi Ani Romania !
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  4. A vrea sa intri intr-o relatie inseamna uneori mai mult decat iubirea, se spune ca iubirea este desavarsirea virtutiilor create de Dumnezeu.
    Iubirea nu inseamna sexualitate, sexualitatea este o traire fizica iar trupul este doar apa si pamant.
    Iubirea e dincolo de cea ce percepem noi, ea poate totul, stie totul si exista acolo unde suntem noi. Pentru a intra intr-o relatie ar trebui sa invatam sa ne iubim mai intai pe noi insine, ca astfel sa il putem iubi si pe cel de langa noi, este o lectie pe care Mantuitorul Iisus Hristos ne-a dat-o (Iubeste pe aproapele tau ca pe tine insuti).
    Daca intrebi pe cineva care a fost cel mai frumos moment din viata sa ,ce o sa iti raspunda.... ?Dar te poti intreba pe tine insuti cand ai fost cel mai fericit.... si vei gasi raspunsul.
    Deci nu vreau sa supar pe nimeni, dar ca observatie vreau sa atrag atenitia la: sexualitate=conceptie=procreere, e modul prin care Dumnezeu a lasat ca omul sa contribuie la dezvoltarea Creatiei Sale, Dumnezeu trebuie sa fie prezent in momentele de conceptie.
    Iubirea nu inseamna dependenta, posesivitate ,ori facandu-l responsabil pe cel de langa tine de propriile tate trairile tale emotionale.
    Eu recomand sa invatam sa privim intregul si nu doar partea cere ne convine, va spun astea pentru ca Va Iubesc si vreau sa va fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă mulţumesc, doamnă Tasha !
    Uneori, ne construim "fantome" în Viaţa reală, însă ... pe acelea "plecate" ni le păstrăm ... o perioadă bună de timp !
    Am trăit cu o doamnă 8 ani şi jumătate, şi am suferit 3 ani.
    După MAMA, mămica mea ... am suferit ... 3 luni !
    Acum, sufăr ... după soţie.
    Cea mai mare pierdere este pierderea soţului, sau a soţiei ! (în Scala de Stres).
    Suferinţele ... vin şi se estompează, dar nu se întrerup niciodată.
    Compasiunea umană, în străfundurile ei, este tot o suferinţă.
    Indolenţa, este ... tot o suferinţă.
    Multe sunt suferinţele oamenilor. Acestea însă se diminuează în prezenţa prelungită a lui Dumnezeu în fiinţa noastră ! Odată simţit un sentiment, acesta intră "în Memorie" ... şi "riscă" să fie ... reluat, iar şi iar.
    ...
    ~
    Interesante sunt spusele domnului Daniel. Deşi trebuie să închid câteva minute, voi încerca să-i vizitez pagina !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @DoarATAT..am sa salut pe doamna Scarlat,sa fii sigur de asta,iar cand vei avea timp vei intra si tu sa o saluti personal...noi te asteptam!
    @Odorica...subscriu!!!
    @Fabian...inca o data,la multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. @DoarATAT.scuze...am tastat gresim numele doamnei Stratulat,va trebui sa vin cu mielul de Paste...:)

    RăspundețiȘtergere