Bichon Maltez de vanzare

Bichon Maltez de vanzare

Bichonul Maltez este un caine de companie pretabil familiilor, devotat si iubitor. Poate petrece ore intregi pe genunchii proprietarului, savurand momentele de atentie acordate, din moment ce sunt mititei, nu sunt recomandati pentru familiile cu copii mici, foarte energici sau copii mai mari pusi pe giumbuslucuri.

bichon maltez de vanzare, bichon maltez, vand bichon maltez

Istoric rasa

Intre rasele Bichon, rasa Maltese este cea mai veche. Exista in epoca faraonilor. Urme ale acestor caini s-au gasit in Egipt in grecia cu 350 i.e.n. In mormantul lui Ramses al II-lea s-au gasit statuete ce reprezinta acest tip de caine. Sunt atestari din care rezulta ca era cunoscut in Italia in epoca imparatului Claudius, in anul 45 i.e.n. Aristotel il numea “ favoritul doamnelor “ . Autorii antici remarcau deseori frumusetea rasei, grecii erau atat de indragostiti de aceasta rasa incat au construit chiar munumente funerare pentru ei. Un tablou al lui Titian, pictat in 1576 reprezinta un Maltese foarte asemanator cu cel de astazi. A fost cainele cel mai indragit in Evul Mediu, in epoca Renasterii si continua sa fie si astazi.

bichon maltez de vanzare, bichon maltez, vand bichon maltez

Descriere

Fizica Este un caine mic foarte elegant, cu aspect patrat. Capul este proportional fata de corp, craniul lat si plat, stop proeminent, bot destul de lung, proportional fata de craniu, acoperit cu par lung, nas mare si negru. Ochii sunt rotunzi, mari si negri. Urechile de forma triunghiulara, de lungime medie, sunt acoperite cu un par bogat, lung si lasate pe langa cap. Coada este destul de lunga, purtata rulat deasupra spatelui si acoperita cu par bogat. Parul este lung, fin, matasos, des, stralucitor si foarte bogat si acopera intregul corp, capul, coada, picioarele pana la labe. Este alb curat sau sidefiu si purtat cu o carare pe mijlocul spatelui.

Personalitate

Este un caine inteligent, vioi, istet, jucaus, foarte prietenos, sociabil, sensibil. Este ascultator, afectuos si foarte devotat stapanului, iubitor si rabdator cu copiii, dar destul de precaut si vigilent cu strainii. Se intelege bine cu alti caini si alte animale din gospodarie.

bichon maltez de vanzare, bichon maltez, vand bichon maltezIngrijire

Blana acestui caine necesita periaj si pieptanat zilnic si spalat regulat. Se va indeparta parul crescut in exces la colturile ochilor, in urechi, dintre pernutele de la picioare. Nu naparleste in mod obisnuit dar parul mort se inlatura prin periere. Parul de pe frunte se prinde cu o bentita sau fundita pentru a nu acoperi ochii. Petele de lacrimi pot fi sterse daca sunt inestetice cu solutii speciale.

bichon maltez de vanzare, bichon maltez, vand bichon maltez

Conditii de viata

Este un caine care se simte foarte bine intr-un apartament, alaturi de un stapan iubitor, afectuos si care are suficient timp zilnic pentru a ingriji cainele. Are un nivel de activitate scazut dar nu refuza cand si cand o plimbare mai lunga. Are nevoie de socializare si dresaj.

Dresaj

Este un caine inteligent care vrea sa faca pe plac stapanului, sensibil si de aceea dresajul se face cu usurinta. Trebuie sa fie bland si consecvent.

bichon maltez de vanzare, bichon maltez, vand bichon maltez

Origine Italia

Inaltime 20 - 25 cm

Greutate 2 - 3 kg

bichon maltez de vanzare, bichon maltez, vand bichon maltez

Va oferim catei de rasa pura, din import, vaccinati si deparazitati, cu microchip si pasaport si Certificat de Garantie.

Calitate Garantata !!!

SC ROTEXO SRL , J12/678/2010
Adresa: Str. Marin Preda Nr. 2-8 Sc. 1 Ap. 2, Cluj-Napoca, Romania

Telefon:0766-567.863

E-mail: puppyshop.cluj@gmail.com

Orar: Luni-Vineri 09:00-21:00 ; Sambata, Duminica 11:00-20:00

46 de comentarii:

  1. frumos foc catelusul,mi-ar place sa-l pot mangaia zilnic

    RăspundeţiȘtergere
  2. Pret: 1 EUR ?? cum adica?

    RăspundeţiȘtergere
  3. asi vrea si eu un sufletel dar din pacate nu dispun de bani dar sper ca o sa fie si ceva mai ieftini pana atunci privesc cu drag la poze

    RăspundeţiȘtergere
  4. crezi ca ar da si-n rate....eu sigur mi-as face iar fetitele mele ar avea un prieten devodat si o jucarie vie dar la cat sunt de scumpi mai visam ....ca o sa fie si ziua aia in care vom primi un cadou

    RăspundeţiȘtergere
  5. am luat unul,are 2 luni.1kg si a costat 200euro.este f dragalas si cuminte.il cheama toto si sper sa nu creasca mai mult de 4kg.

    RăspundeţiȘtergere
  6. este adevarat pretul???chiar costa 1 EUR??

    RăspundeţiȘtergere
  7. sunt interesata de un bichon sau yorkshire terrier ...dar nu dispun de prea multi bani..pt achizitionarea lor..imi puteti spune unde gasesc catei mai ieftini....macar la 100 de EUR???

    RăspundeţiȘtergere
  8. as vrea si eu un catel asa imi puteti spune si mie va rog cat mar costa unul :) mi-ar trebui sa cumpar unul urgent ;;)

    RăspundeţiȘtergere
  9. eu am un ingeras de 2 ani si are 4,5 Kg. blanita e destul de greu de intretinut, in schimb e f inteligent si usor de educat.........apoi darieste f multa dragoste celor din jur, e adorabil .

    RăspundeţiȘtergere
  10. ce pret are ?e adorabil ;x

    RăspundeţiȘtergere
  11. danutza ce catel ai luat bichon ?
    atat de ieftin ?
    nu ti s-a imbolnavit? astept raspuns . mersi.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am luat unul cu 550 ron, are 3 luni, am gasit pe net, am vazut si parinti lui si sunt de rasa pura, am vb si cu veterinarul parintilor si sunt ok.

      Ștergere
  12. costa 200 de euro!!!nu pot sa inteleg pretul asta!!kiar nu are sens,da` asta e..Romania,deh!!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Mi-as dori si eu un astfel de catel, dar costa foarte mult.:(( Sper sa pot sa strang bani sa-mi cumpar un catelus :)

    RăspundeţiȘtergere
  14. cat costa????k nu cred k e doar 1 euro...vreau shy yo unul....

    RăspundeţiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  16. cat costa si sunteti din cluj ca si eu sunt din cluj!

    RăspundeţiȘtergere
  17. vreau un bison maltese dar nu sunt din cluj... as putea cumpara unul mai ieftin de 700 ron??????? vreau un raspuns rapid!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  18. stiu pe cineva in bucuresti care vinde bichoni maltese si alte rase de bichoni eu am cumparat de craciun un bichon maltese din tunari bucuresti cu 550 RON rasa pura si cu prima deparazitare facuta si primul vaccin facut in fata mea

    RăspundeţiȘtergere
  19. am un bichon f. frumos alb cu o pata neagra pe spate, cantareste 5,500kg si doresc sa-l imperechez, poate ma ajuta cineva. multumesc anticipat

    RăspundeţiȘtergere
  20. zim si mie te rog ca sunt din bucuresti si cu pretul de 550 ron vreau si eu adresa te rog..ms

    RăspundeţiȘtergere
  21. www.facebook.com/Stop.Inmultitori.Comercianti.Caini

    La banii astia nu primiti rasa pura, nici macar nu va arata cum vedeti voi in poze...informati-va de unde vin cateii ieftini, in ce conditij sunt crescuti, daca au vaccinuri, etc...se ascund lucruri urate in spatele pretului mic....

    RăspundeţiȘtergere
  22. adevarat . cine stie ce nereguli or fi

    RăspundeţiȘtergere
  23. da dragutz am si eu unul si nu am dat mult pe el 100 eur

    RăspundeţiȘtergere
  24. foarte frumos x:!!!!!!!!!!daca nu costa mai mult de 100 euro poate il cumpar

    RăspundeţiȘtergere
  25. oricum sa stiti ca nu costa 1 euro.Am mai vazut anunturi de acest gen si cand am sunat costa 220 euro
    ORICUM E FRUMOS

    RăspundeţiȘtergere
  26. bichonii sunt cei mai frumosi catei.sunt pufosi si mereu pusi pe joaca.as vrea si eu un pui de bicheon.acasta rasa este preferatamea , si ador acesti catei

    RăspundeţiȘtergere
  27. dupa ce am vazut acesti catei mam indragostit de ei.ii ador foarte mult.cred ca o sa-mi cumpar si eu unul

    RăspundeţiȘtergere
  28. as dori sa cumpar un catel bichon maltez,insa nu gasesc nimic legat de pret.

    RăspundeţiȘtergere
  29. este un caine deosebit de destept si frumos

    RăspundeţiȘtergere
  30. sincer sunt superbi acesti ingerasi albi,dar cat costa unul ca totusi am buzunarul cam gol .Care este cel mai ieftin pret al unui bichon maltez?

    RăspundeţiȘtergere
  31. da imi plac foarte mult vreau unu de unde sa iau

    RăspundeţiȘtergere
  32. vreau sa cumpar si eu un bichon

    RăspundeţiȘtergere
  33. As dori sa cumpar si eu unul pentru mama mea insa nu pot strange asa de multi bani ... Este adv 1 £ ?? eu am stransi 100 ron ... vreau sa ii i.au si patut .. hainee as vrea sa fie un pret mic .... Sub 200 ronn ... Va multumesc ! :)

    RăspundeţiȘtergere
  34. vreau si eu un bichon. dar toti sunt scumpi nu sunt deloc ieftini.

    RăspundeţiȘtergere
  35. Crescator bichon bolognese,DORESTI UN CATEL DE RASA ?informeaza te www.bichonbolognese.eu

    RăspundeţiȘtergere
  36. vand bison maltez de un an
    tel. 0744346956

    RăspundeţiȘtergere
  37. Un copil nati lua sa cresteti Dar la potai santeti primi

    RăspundeţiȘtergere
  38. tu ce plm cauti pe aici daca nu-ti plac animalele?

    RăspundeţiȘtergere